איך להוציא דרכון אירופאי למגורשי ספרד?

דרכון אירופאי למעשה הוא מעין הטבה המגיעה למאות אלפי ישראלים אשר מוצאם מאחת המדינות הנמצאות באיחוד האירופאי. דרכון אירופאי מקנה לך אפשרות לנוע בחופשיות במדינות אירופה ובכלל במדינות העולם, בנוסף דרכון אירופאי מאפשר לך ללמוד במוסדות אקדמאים אירופאים מקצועות שונים ללא עלות או בעלות נמוכה יחסית ויחד עם זאת "להכיר עולם". אם אתם מחפשים תשובה לשאלה איך להוציא דרכון ספרדי, הגעתם למקום הנכון. שכר העבודה באירופה גבוה יותר מזה שבישראל, כך שאם אתה חושב על היתרונות בהוצאת דרכון אירופאי מהבחינה הכלכלית זה יותר משתלם, שיעור האבטלה באירופה נמוך יחסית (בלבד ספרד) כך שתוכל למצוא עבודה בקלות באירופה במידה ויש לך אזרחות.

הוצאת דרכון אירופאי

אנשים החושבים כי הם יכולים להוציא דרכון אירופאי נתקלים בשאלות רבות הקשורות לתהליך עצמו של הוצאת הדרכון וכל הקשור לקריטריונים וזכאותם. החזקת דרכון אירופאי מאפשר למחזיקים בו מגוון רב של זכויות, כך לא פלא כי ישראלים רבים פונים לשגרירויות על מנת להוציא אזרחות אירופאית וליהנות מהזכויות הרבות. לרוב, מטיילים רבים הנוסעים לטייל במדינות שונות ברחבי העולם מוציאים דרכון אירופאי, מכיוון שלא תמיד מקבלים בברכה ברחבי העולם ישראלים, כך שהם מציגים את הדרכון האירופאי ומרגישים איתו בטוחים יותר.

דרכון אירופאי לעבודה בחו"ל

רבים מהישראלים רוצים לצאת לעולם הגדול ללמוד ולעבוד באירופה וארצות הברית. באמצעות דרכון פורטוגלי יוכלו אותם המבקשים לעבוד באירופה באופן חוקי ולמעשה ממש כמו כל אזרח אירופאי השייך למדינות האיחוד האירופאי. משרד עו"ד תותי אשבל מתמחה בהוצאת דרכונים פורטוגליים למבקשי עבודה בחו"ל. בנוסף באמצעות דרכון זה אתם הופכים לאזרחים פורטוגליים בעלי כניסה חופשית לארצות הברית ללא ויזה.

דרכון אירופאי לצורכי לימוד באירופה

אחת הסיבות שבגללן יותר אנשים ניגשים לשגרירויות כדי לבדוק את זכאותם ולנסות ולהוציא דרכון אירופאי או להוציא אזרחות ספרדית לצאצאי מגורשי ספרד, היא מהסיבה שבאירופה הלימודים הגבוהים באוניברסיטאות ברחבי אירופה ניתנים בחינם למחזיקי אזרחות אירופאית או בעלויות נמוכות יחסית לאוניברסיטאות ומכללות בארץ, מה שמאפשר לבעלי אזרחות אירופאית ללמוד באירופה ולהתגורר שם ללא שום בעיה ואפילו אפשרות לעבוד בה על ידי היתר, כלומר באופן זמני בכפוף לאישורים מסוימים. אופציה זאת קורצת לצעירים רבים המסיימים צבא. מעבר לכך, יש לא מעט צעירים המעוניינים לעבוד באירופה בעבודה הפופולרית "עגלות בקניונים" בהם הם עובדים בדוכנים ומוכרים לעוברים ושבים מוצרי קוסמטיקה ומוצרים שונים.

 דרכון אירופאי

מי זכאי להוצאת דרכון אירופאי?

מי שזכאי להוציא דרכון אירופאי הם למעשה תושבי ישראל אשר שנולדו במערב אירופה או שהוריהם נולדו באירופה, הם אלה שזכאים לקבל אזרחות אירופאית ובנוסף לפני מספר שנים נפתחה אופציה נוספת לצאצאי מגורשי ספרד להוצאת דרכון אירופאי. חשוב לציין כי דרכון אירופאי ניתן לאנשים הזכאים לאזרחות אירופית, שהרי רק לאחר קבלת האזרחות יש אפשרות להוציא דרכון בקלות רבה. הוצאת האזרחות כרוכה בבירוקרטיה קשה הכוללת הגשת מסמכים רבים, חלקם מקוריים וחלקם חתומי על ידי נוטריון. בשל העובדה כי מדובר בדרכון כל כך פופולרי ומבוקש, ישנה פרוצדורה אותה יש לעבור בצורה מסודית, לכן אנשים רבים נעזרים בעורכי דין אשר מסייעים להם לעבור את התהליך בצורה מהירה, יעילה וללא עיכובים מיוחדים.
טרם בחירת עורך דין בתחום, כדאי לבדוק את ניסיונו בתחום, את הצלחותיו, את המחיר אותו הוא גובה עבור השירות ועדיף גם לקבל המלצות מחברים או מכרים.

ראו גם: דרכון ספרדי

למשרד עו"ד תותי-אשבל ניסיון רב שנים ומאות הצלחות בהוצאת דרכונים אירופאים לקהל לקוחותינו,

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם