אטרקציות בפורטוגל שחייבים לראות

עוד מעט השמיים יפתחו, כולנו התגעגנו להתרגשות שיש לפני טיסות לחו"ל. אז מבין המדינות שפותחות בפנינו את השערים שלהם, נוכל לראות שגם פורטוגל קרובה לכך. מה יש לעשות בפורטוגל? אם אתם אוהבים ספורט אז סביר להניח שאתם ישר חושבים על כדורגל… יש לנו חדשות בשבילכם, יש עוד דברים לעשות בפורטוגל!

תכינו את העיניים שלכם

פורטוגל היא אחת המדינות היפות ביותר שיש באירופה. ריכזנו לפניכם מספר מקומות שאסור לכם לפספס אותם.

יער בוסאקו – אם אתם חובבי טבע, אתם מאוד תהנו מיער בוסאקו. יער מדהים המוקף חומה. ביער נמצאים אלפי מינים של עצים המקנים ליער מראה קסום. בלב היער נמצא ארמון שהוסב למלון מפנק, ועליו תשלמו לא מעט.
הטיול ביער מתאים לילדים ולבוגרים כאחד, מדובר על מסלולים לא קשים, אבל מרתקים.

מערות נטיפים – במרכז פורטוגל יש מערות נטיפים. ישנם מסלולים שונים, בדרך כלל המסלול הוא לא ארוך מדי ונע בסביבות ה 500 מטרים. החדרים התת קרקעיים גדושים נטיפים בשלל צורות. אחד המסלולים המומלצים למבקרים יהיה במערות Grutas de Mira de Aire. 

קידזניה – טסתם עם הילדים לפורטוגל? אתם חייבים להגיע לכאן. קידזניה היא מעין עיר ילדים קטנה שבה הילדים יכולים להרגיש מה זה להיות מבוגרים.
הם עובדים, מרוויחים כסף ומבזבזים אותו. בהחלט חוויה בלתי נשכחת עבור הילדים.

אושנריום – האקווריום המקורה הגדול ביותר באירופה. באקווריום ניתן לראות מאות מינים של יצורים ימיים, ביניהם גם כרישים, מדוזות, דולפינים ועוד המון יצורים מרתקים. תוכלו לנסוע ברכבל Tele Cabin הנוסע לאורך פארק האומות ובסיום הנסיעה תוכלו לעצור באושנריום. 

חופי אלגרבה – חבל אלגרבה נמצא בדרום פורטוגל, הוא המקום המושלם לנקות בו את הראש. האזור עוצר נשימה, חופים מדהימים, מסביב תוכלו לראות את התנהלות הכפרים, את הדייגים יוצאים בבוקר להביא אוכל הביתה. תוכלו להנות מאוכל טרי וטעים, פארק מים ופעילויות של ספורט ימי. המקום מתאים מאוד למשפחות וזוגות צעירים. צפו בלוויתנים – אם כבר לעשות משהו, זה משהו שאי אפשר לעשות בארץ.

האיים האזוריים שממוקמים באוקיינוס האטלנטי הם מקום נהדר לחופשה. תוכלו לצפות בלוויתנים ודולפינים. באזור יש ריכוז גדול של לוויתנים, עם יותר מ 20 מינים שונים. הסיכויים לפגוש בהם מאוד גבוהים, בכל אי יש חברות שמוציאות סיורי שייט לצפייה.

טיסות לפורטוגל

טיסות לפורטוגל אף פעם לא היו יקרות, אבל עכשיו בגלל משבר הקורונה החשש מעט עולה. תתפלאו לדעת, אבל גם עכשיו אפשר להזמין טיסה לעוד חצי שנה.

מדובר על סיכון רציני, אבל נכון לעכשיו המחירים ממש נמוכים ויש כאלה שיסכימו לקחת את הסיכון. בכל מצב, תוכלו למצוא המון טיסות לפורטוגל דרך אתרי השוואת מחירים, תוכלו לראות אילו תאריכים הכי משתלמים לכם, כמה זה עולה לכם, ואילו דילים האתר מציע לכם.