איך להתכונן לטיסה מתוכננת באירופה?

טסים לאחת ממדינות האיחוד האירופי בזמן הקרוב? בשורות שלפניכם תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפים מעשיים לקראת הטיסה המתוכננת לאירופה. בראש ובראשונה, אנו ממליצים לכם להכין רשימה הכוללת שתי רשומות, רשומה אחת בה מומלץ לרכז את כל הפריטים אותם תהיו מעוניינים לארוז במזוודה, והרשומה השנייה לפריטים אותם תכניסו לתיק הנוסע העולה איתכם למטוס.

תיק הנוסע חייב לכלול בתוכו את כל המסמכים הנדרשים לכם לצורך הטיסה והשהות בחו"ל, לרבות, כרטיסי טיסה, דרכונים, רישיון נהיגה בינלאומי, העתק של פוליסת הנסיעות וכמובן, את הכרטיס מגנטי של ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטקארד הנחשב כיום למוצרי הביטוחי הטוב ביותר לנסיעות לחו"ל.

מה עוד בתיק הנוסע?

בנוסף למסמכים השונים, מומלץ שתיק הנוסע שלכם יכלול בתוכו גם בגד ארוך לטיסה ולנחיתה. בקבוק מים, תרופות במידה ואתם נדרשים להן, מטבעות ושטרות של כסף זר, חטיף אנרגיה או כל חטיף אחר. בכל הנוגע לגודלו של תיק הנוסע, חשוב לבחור בתיק גב אותו ניתן לשאת בנוחות על הכתפיים. כמו כן, מומלץ לבחור בתיקי גב הכוללים גם רצועה ארוכה לנשיאה באלכסון. שימו לב- במידה ואתם נוסעים עם ילדיכם לחו"ל, חשוב שתיק הנוסע יכלול פריטי לבוש לכל אחד ואחת מבני המשפחה, וכמו כן, מומלץ להכניס לתיק הנוסע גם סוג של משחק, ספר וכדומה האהוב על ילדיכם.

מה במזוודה?

במזוודת הנוסע, חשוב שבראש ובראשונה יהיו העתקים מצולמים של כל אחד מהמסמכים אותם הכנסתם לתיק הנוסע. הקפידו לצלם כל מסמך ולהכין לעצמכם תיק מסמכים מצולם הכולל בתוכו העתקים של כל המסמכים המקוריים. מעבר לכך, הכינו לעצמכם תיק רחצה מרופד והכניסו לתוכו את כל מוצרי הטיפוח והרחצה הנחוצים לכם. בנוגע לסוג והיקף הבגדים והנעליים אותם יש לארוז במזוודת הנוסע, הדבר תלוי בראש ובראשונה במשך השהייה שלכם בחו"ל, מטרות הנסיעה, וכמובן, התכנון שלכם על שופינג ביעד… במידה ואתם מתכננים להעמיס את המזוודה שלכם בפריטי לבוש והנעלה אותם תרכשו בחו"ל, הימנעו מראש מלהעמיס את המזוודה, וזאת על מנת להימנע מתשלום מס בגין משקל יתר של המזוודה בשובכם ארצה.

תכנון שהותכם בחו"ל

מעבר לאריזת תיק הנוסע והמזוודה, ומעבר להכנת תיק מסמכים מקורי ותיק מסמכים מצולם הכולל העתקים של המסמכים המקוריים, אנו ממליצים לכם לתכנן כמה שיותר את מהלך השהייה שלכם בחו"ל, וזאת בהתאם לאופי הנסיעה ומטרותיה. במידה ואתם נוסעים לחופשה זוגית או משפחתית באירופה, אנו ממליצים לכם לשוטט באינטרנט ולמצוא מספר אטרקציות תיירותיות הממתינות לכם ביעד הנסיעה, וזאת בהתאם לתחומי העניין המועדפים עליכם וגילאי הנוסעים. כמו כן, אנו ממליצים לכם לקרוא ביקורות בינלאומיות על אטרקציות תיירותיות כאלו ואחרות הממתינות לכם ביעד הנסיעה ולהחליט מראש על איזו מקומות ואטרקציות אתם מוותרים ואיזה אטרקציות ומקומות אתם חייבים לראות.