למה צריך ביטוח נסיעות לפורטוגל?

מאחר שפורטוגל היא יעד שקרוב גאוגרפית לישראל, והיא גם חלק מהאיחוד האירופאי, היא נחשבת יעד מומלץ ומעולה עבור תיירים ישראליים. מה שנקרא: "חוויית תיירות לכל כיס וכיס". וכחלק מהנופש, יהיה חשוב לברר לגבי ביטוח נסיעות לפורטוגל. 

פורטוגל היא אחד מהיעדים הכי פופולאריים בשנים האחרונות בקרב כל שכבות הגילאים. אפשר למצוא בה טיולי ומלונות תרמילאים, כמו גם מלונות חמישה כוכבים ואטרקציות באמת מגוונות. בין אם אתם טסים לפורטוגל עבור נופש מהסוג הזה או האחר, בכל מקרה יהיה כדאי לבדוק את הנושא של ביטוח נסיעות. בואו נבין מדוע.  

ביטוח נסיעות בפורטוגל – מה חשוב לדעת? 

רגע לפני שמדברים על פספורט כארד או דרכון פורטוגלי, יהיה כדאי לאפיין את מהות הביקור שלכם בפורטוגל. אם אתם מתכננים שהייה מאוד קצרה למטרת נופש, כנראה שלא תצטרכו להתחיל להתעסק עם כל מה שכרוך בנושא של הוצאת דרכון פורטוגלי או פספורט כארד בפורטוגל. 

ומצד שני, טבעי שתרצו להיות מוגנים ומכוסים בכל הבחינות והמובנים. אז אם כך, כל מטייל או מטיילת מחליטים על סוגי הכיסויים השונים שהם מוכנים לשלם עליהם. כמו כן, כל אחד מאיתנו יבחר את הבירוקרטיות שהוא או היא יהיו מעוניינים להתעסק איתן. 

מה יכלול ביטוח נסיעות לפורטוגל בד"כ? 

לרוב, ביטוח נסיעות לפורטוגל יכלול כיסוי על פציעות שונות, מחלות, טיפולים רפואיים, פינוי רפואי ועוד. מאחר שכל אחד מאיתנו מטייל בצורה שונה, יהיה חשוב להתאים את פוליסת הביטוח לאופי וסגנון המטייל שנופש בפורטוגל. 

אם אתם טסים בתקופת מגפת הקורונה, קחו בחשבון שאתם כנראה תצטרכו להיות מחוסנים בכדי להגיע לפורטוגל. כמו כן, סביר להניח שאתם תצטרכו לשהות תקופה מסוימת בבידוד. בכדי לדעת בוודאות את הפרטים האלו, יהיה אפשרי ליצור קשר עם משרד הבריאות הישראלי והפורטוגלי גם יחד. 

כמה עולה ביטוח נסיעות לפורטוגל? 

בראש ובראשונה, חשוב לזכור שפורטוגל היא יעד אליו אפשר להגיע מספר פעמים במהלך השנה. זאת, בזכות הקרבה הגאוגרפית שלה לישראל. אם לרגע נסטה מהנושא של ביטוח נסיעות, אנחנו נמליץ לכם על הוצאת דרכון פורטוגלי. ככה תוכלו לטייל בפורטוגל כאוות נפשכם ולהנות גם מזכויות שונות. 

מחיר ביטוח נסיעות לפורטוגל משתנה בהתאם למספר פרמטרים. למשל, אופי הטיול. האם המטייל עוסק בפעילויות אקסטרים? אם כן, מחיר ביטוח נסיעות לפורטוגל יהיה גבוה יותר. האם המטייל מתמודד עם בעיות רפואיות כאלו ואחרות? מחיר ביטוח הנסיעות עשוי להיות מושפע גם ממצבים בריאותיים. כדי לברר כמה עולה ביטוח נסיעות לפורטוגל, כדאי ליצור קשר ישיר עם סוכנות נסיעות מהימנה.