אודות משרד עורכי דין תותי אשבל

משרד עו"ד תותי-אשבל עוסק בין היתר בייצוג יהודים שהם צאצאים למגורשי ספרד, במטרה להשיב להם את זכותם לקבלת אזרחות ספרדית, בהתאם לתיקון לחוק הספרדי אשר פורסם בפברואר 2014. מאז הצטרפות פורטוגל לספרד בשנת 2015 משרדנו פועל גם מול רשויות פורטוגל להשבת אזרחות פורטוגלית ליהודים מגורשי פורטוגל וספרד.

המשרד הוקם ומנוהל ע"י עו"ד גיא תותי ועו"ד מירב תותי-אשבל בעלי ותק ומוניטין רב שנבנה בין היתר על סמך הניסיון העשיר וההצלחות לאחר טיפול באלפי לקוחות מרוצים בארץ ובעולם במיצוי זכויותיהם של יהודים צאצאים של גירוש פורטוגל וספרד להשבת זכותם להיות אזרחים פורטוגלים אירופאיים. משרדנו ידוע כבעל הצלחה מוכחת בהוצאת אזרחות ספרדית ופורטוגלית ליהודים.

יהודי ספרד גורשו ממולדתם בעקבות צו מלכותי אכזרי בשנת 1492, רובם ברחו לפורטוגל אולם גם משם הם גורשו לאחר כחמש שנים. כעת, עם פרסום התיקון לחוק ע"י ממשלת ספרד וממשלת פורטוגל, מתגייס משרד עו"ד תותי-אשבל להשיב לצאצאי יהודי ספרד ופורטוגל את אשר מגיע להם היסטורית – אזרחות פורטוגלית או ספרדית.

אם הנך חושב כי אתה או אחד מבני משפחתך זכאים לקבל אזרחות פורטוגלית או אזרחות ספרדית, אל תהסס. פנה אלינו – משרד עו"ד לאזרחות פורטוגלית – ספרדית למיצוי זכויותיך, ואנו נעניק לך שירות מלא וטיפול מזורז ויעיל אל מול נציגות פורטוגל / ספרד עד לקבלת האזרחות המיוחלת.