דרכון של האיחוד האירופאי

הוצאת דרכון אירופאי לבעלי זכאות, היא ללא ספק הדבר הנכון, הרי מחזיקי בדרכון שכזה יכולים לזכות בזכויות רבות. ממש לאחרונה, מדינת ספרד ואחריה פורטוגל, הוציאו חוק חדש המזכה את צאצאי מגורשי ספרד לקבל אזרחות ספרדית למגורשי ספרד ופורטוגלית וליהנות ממגוון רב של זכויות.

דרכונים של האיחוד האירופאי

על מנת ליישם את החוק, הן הוציאו רשימה של שמות משפחה שזכאים לאזרחות פורטוגלית וכל מי שיוכיח קירבה משפחתית יוכל לזכות בדרכון הנחשק. רק לסבר את האוזן, ספרד נמנית בין 28 המדינות החברות האיחוד האירופאי, ולכן כל מי שזכאי לקבלת דרכון ספרדי הוא למעשה בעל זכויות הקשורות לתהליך קבלת דרכון של איחוד האירופאי ויוכל לשוטט בין מדינות החברות באיחוד. למעשה, מדובר בדרכון של האיחוד האירופאי לכל דבר. חשוב לציין כי אזרחות פורטוגזית שנותן פספורט פורטוגלי מהווה גם הוא אזרחות אירופאית לכל דבר היות ופורטוגל נכללת באיחוד האירופאי

כל היתרונות למחזיקי דרכון של האיחוד האירופאי

זכויות בהקשר של לימודים

מחזיקי דרכון של האיחוד האירופאי יכולים לקבל לימודים בחינם או כמעט חינם, הרי ידוע כי מדינות אירופה מעודדות לימודים אקדמיים ומעניקים לימודים עבור צעירים במחירים מוזלים או ללא תשלום כלל. לעומת זאת בישראל הלימודים יקרים ויכולים להגיע לאלפי שקלים לשנה, ולכן מדובר בהזדמנות נהדרת עבור הזכאים.

כניסה לארה"ב ללא ויזה

מחזיקי דרכון אירופאי אינם זקוקים לעבור את התהליך המסורבל של הוצאת ויזה, כיוון שהם יכולים לטוס עם דרכון האירופאי ללא שום בירוקרטיה ובקלות רבה.

עסקים ונדל"ן

מחזיקי דרכון אירופאי יכולים לבצע עסקאות נדל"ן ללא שום עיכובים בירוקרטיים ובכן לבצע העברת סחורה בין מדינות, לפתוח חברות, לעשות עסקים עם מקומיים ועוד.

כמו כן, ישנם מגוון יתרונות נוספים כמו – אפשרות עבודה במדינות האיחוד האירופאי על פי היתר עבודה, אשפרות להתגורר במדינות האיחוד, קבלת זכויות ומענקים ועוד מגוון רב של הטבות.

מה צריך לעשות כדי לקבל דרכון של האיחוד האירופאי?

התהליך הוא אומנם מורכב, הרי יש צורך להוכיח קרבה למגורשי ספרד או פורטוגל, ולכן סיוע בשירותיו של עו"ד להוצאת דרכון אירופאי למגורשי ספרד יכולה לסייע רבות למבקשי הדרכונים ואף לזרז את התהליך. עורך דין הבקיא בתחום יוכל ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולסייע לכם להגיש את במסמכים הדרושים לצורך קבלת הדרכון.

 

צרו קשר עוד היום ותוכלו להנות מקבלת דרכון אירופאי במהרה