אולי גם אתם אזרחי אירופה?

יש הרבה ישראלים שהיו רוצים להגר לאירופה או לנסוע ללימודים גבוהים באחת ממדינותיה.

הבעיה היא שברוב המקרים הם כבר מתייאשים מראש בגלל ההגבלות הרבות שחלות על ישראלי שמבקש להגר למדינה אחרת בלי שתהיה לו אזרחות במקום.

אז ברור שזה לא קל ובמקרים רבים מדובר במהמורות לגמרי לא פשוטות אשר אותם אנשים עוברים בדרך כאשר הם יודעים שיש להם הרבה סיבות טובות ליהנות מקבלת אזרחות אירופאית או אזרחות פורטוגלית אך בפועל הם לא באמת מצליחים להשיג את יעדם.

אז כאן כדאי להכיר את האפשרות של פנייה אל איש מקצוע בתחום הזה על מנת שבעזרתו תוכלו להגשים את החלומות שלכם וליהנות מההטבות שמגיעות לכם.

עורך דין שייכנס לעובי הקורה

אז אמרנו שברבים מהמקרים, הדרך הכי טובה להגיע למטרה כלומר לקבלת האזרחות במדינה הרצויה עוברת דרך איש מקצוע בתחום. הכתובת האידיאלית זהו עורך דין. עורך הדין יבדוק עבורכם את עניין הזכאות כאשר במקרים רבים הוא ימצא עילות רבות שיסייעו לכם בסופו של דבר להוכיח את הזכאות שלכם.

ישנם מקרים רבים אשר בהם הודות לליווי המקצועי של עורך הדין הצליחו ישראלים רבים להוכיח את הזכאות שלהם לקבלת האזרחות למדינה הרצויה באירופה.

הניסיון עליו אסור לכם לוותר

כאשר אתם מחפשים איש מקצוע שיסייע לכם להגשים את החלום שלכם, אתם צריכים להבין ולזכור כי בתחום הזה יש לניסיון הרבה מאוד מה לומר לגבי מידת ההצלחה של אותו עורך דין. האמת היא שהדבר נכון לכל תחום. גם כאשר אתם באים לבחור עורך דין מכירת דירה וכך גם בבחירת עורך דין לכל נושא אחר, ישנה משמעות רבה לניסיון שאותו איש מקצוע צבר. כי זה למעשה יוביל למקצועיות של אותו איש מקצוע וליכולת שלו לבצע את תפקידיו ואת כל מה שיוטל עליו.

על כן, לפני שאתם משתכנעים מפרסום כזה או אחר או מהבטחות של עורכי דין בתחום הזה של קבלת אזרחות, בררו קודם כל במי המדובר. כלומר מיהו עורך הדין המציע את השירות? כמה שנות ניסיון יש לו בתחום והאם אפשר יהיה לבטוח כי אותו איש מקצוע יוכל לסייע ללקוח לקבל את האזרחות אותה הוא שואף לקבל.

משרד שפועל מול הרשויות בפורטוגל

אם אתם מבקשים לקבל אזרחות פורטוגלית, יהיה עליכם להוכיח כי אכן יש סיבות טובות לכך. כך יש אנשים שהם צאצאי האנוסים, יש כאלה שהם שייכים למשפחות מגורשי פורטוגל ולמעשה קיימות עילות וסיבות שונות העשויות להקל על כל התהליך. אך מעבר לכל, חשוב לברר האם משרד עורכי הדין עובד גם מול הרשויות בפורטוגל, מה שיבטיח התנהלות הרבה יותר יעילה וגם הרבה יותר מהירה כך שרוב הסיכויים שההליך הזה יצליח בסופו של כל התהליך.