הוצאת דרכון גרמני לתינוק שנולד

כאשר תינוק בא לעולם, השמחה רבה. ההורים חושבים על המון תוכניות לעתיד, חלומות לגבי עתיד הילד והנחת שהוא או היא יביאו להם. עבור הורים רבים, על מנת להבטיח לתינוק את העתיד ויותר סיכויים להצלחה, עולה המחשבה לגבי אזרחות כפולה. באופן טבעי, לוקחים בחשבון את האפשרות להשיג אזרחות גרמנית, כי זו המדינה בעלת הכלכלה החזקה והמשגשגת של אירופה. בשורות הבאות נסביר מה צריך כיום לדעת כדי להנפיק לרך הנולד דרכון מסוג זה ואילו יתרונות מביאה אזרחות כפולה.

מי זכאי לדרכון גרמני ב-2023

בואו נתחיל עם כמה עובדות לגבי איך לקבל אזרחות גרמנית השנה, 2023. הזכאות לדרכון גרמני מתבססת ברוב המוחלט של המקרים על שני דברים. ראשית, המוצא המשפחתי. שנית, מקום המגורים. על פי החוק הגרמני, תינוקות שנולדו להורה גרמני אחד לפחות (או אם, או אב), זכאים אוטומטית לאזרחות גרמנית. הדבר נכון גם אם הלידה מתרחשת מחוץ לגרמניה. תינוקות שנולדו בגרמניה להורים שאינם גרמנים עשויים להיות זכאים לאזרחות, במקרים שבהם לפחות הורה אחד חי בגרמניה מספר שנים בשילוב עמידה בתנאים נוספים. לאחר תיקוני חקיקה שאושרו, צאצאי יהודים ששרדו בשואה ואשר נפגעו מהמשטר הנאצי ונאלצו לברוח, לעזוב או להגר בכפייה, עשויים להיחשב למי שזכאים לדרכון גרמני ואזרחות.

מדוע הורים רוצים להנפיק אזרחות גרמנית עבור התינוק שלהם

אפשר להצביע על כמה סיבות טובות, מדוע כה הרבה הורים היו רוצים להשיג דרכון גרמני עבור התינוק שנולד לא מזמן. עורך דין אזרחות גרמנית אומר כי צריך לזכור שאזרחות גרמנית היא למעשה אזרחות אירופאית. היא מספקת קשר עמוק וגישה לכל 27 המדינות החברות כיום באיחוד האירופי. משמעות הדבר היא שיהיה לתינוק החופש לחיות, לעבוד וללמוד ברחבי אירופה ללא מגבלות וללא תנאים. גרמניה ידועה היטב בכך שיש לה מערכת חינוך מובילה, אולי אפילו ברמה הגבוהה בעולם. שפע של מוסדות ותוכניות ברמה עולמית, כאשר לאזרחים יש אפשרות ללימודים מסובסדים ואף ללא עלות בכלל. ואי אפשר מבלי להזכיר את מערכת הרווחה הסוציאלית האירופאית, שמקנה עוד המון הטבות לבעלי אזרחות.  שירותי בריאות, רווחה, אבטלה עד שמוצאים עבודה ועוד. וכמובן, כאחת הכלכלות הגדולות בעולם, גרמניה יוצרת עבור אזרחיה המון הזדמנויות תעסוקה, אפשרות להקמת עסקים ועשיית עסקים עם מדינות באיחוד ומחוצה לו. תינוקות וילדים בעלי אזרחות גרמנית מקבלים יתרון עצום על פני כאלה שיש להם רק אזרחות יחידה אחת.

ביקור בגרמניה עם ילדים

וכעת כמה טיפים שיעזרו לכם לטייל בגרמניה ולהתרשם מהמדינה יחד עם ילדיהם הקטנים (או הגדולים יותר):

בעוד שהשגת דרכון גרמני לתינוק מצריכה קצת סבלנות וגם ייעוץ משפטי מעורך דין לאזרחות גרמנית, היתרונות הגלומים בו הם רבים. יתרונות חינוכיים, אפשרויות כלכליות, שילוב בחברה רב תרבותית ועוד. אזרחות גרמנית יכולה מתנה שלא תסולא בפז, לצמיחת עתידו של ילד קטן. אם אתם שוקלים את המסלול הזה, פנו לייעוץ במשרד עורכי דין תותי אשבל.