טיול באירופה עם דרכון אירופאי

דרכון אירופאי הוא סוג הדרכון הכי משתלם בעולם. זה מעניק לך את הזכות לנסוע לכל מדינות האיחוד האירופי ללא כל דרישות ויזה.

אם אתם מתכננים טיול באירופה, אז עדיף להוציא דרכון אירופאי.

 

האיחוד האירופי הוא קבוצה של 27 מדינות הממוקמות באירופה. לאיחוד האירופי יש שוק משותף, מה שאומר שאין מכס או תעריפים עבור סחורות הנוסעות ממדינה חברה אחת לאחרת.

דרכון אירופאי הוא דרכון שמונפק על ידי מדינה באיחוד האירופי לאזרחיה. זה מאפשר להם לטייל ולגור בכל מדינה בתוך האיחוד האירופי ללא הגבלות כלשהן. כדי להיות זכאי, אתה צריך להיות גר במדינה לפחות שלוש שנים ולהיות אזרח של מדינה חברה באיחוד האירופי.

 

אירופה היא יבשת שיש בה הרבה מדינות ותרבויות. זוהי יבשת מגוונת מאוד עם כמה מהמקומות היפים והמעניינים ביותר לבקר בהם לדוגמא תוכלו לנסוע לאיטליה ולבקר בקולוסיאום ובוותיקן של רומא, תוכלו לנסוע לפריז ולבקר ביורודיסני, תוכלו לנסוע להולנד ולטייל באמסטרדם ותוכלו לנסוע גם רחוק יותר לטאלין בירת אסטוניה.. ולמעשה לכל מקום שתרצו ללא שום בעיה. כאזרח האיחוד האירופי, אתה יכול לטייל חופשי באירופה ללא כל הגבלה. עם דרכון אירופאי, אתה יכול לבקר בכל מדינות האיחוד האירופי ללא כל צורך באשרות או אישורים. הדבר היחיד שתצטרכו לעשות הוא להירשם בשגרירות המקומית שלכם לפני הנסיעה למדינה בה אתם רוצים לבקר ולוודא שהדרכון שלכם תקף לפחות לשלושה חודשים נוספים לאחר תאריך היציאה המתוכנן מאירופה.

 

איך להוציא דרכון כזה?

 

קבלת דרכון אירופאי הוא לא תהליך קשה, אבל אתה צריך לדעת את השלבים. הוצאת דרכון מארץ הולדתך היא הצעד הראשון. עליך לברר כיצד להגיש בקשה ולקבל את הדרכון של ארץ הולדתך. מדינות מסוימות דורשות ממך כתובת במדינה זו למשך זמן מה לפני הגשת בקשה לדרכון, אז וודא שאתה יודע על הדרישה הזו לפני הגשת הבקשה.

 

השלב הבא הוא קבלת הוויזה שלך לאירופה, שניתן לעשות זאת דרך שגרירות או קונסוליה של כל מדינה אירופאית במדינת הולדתך או כל סוכנות צד שלישי אחרת. תצטרך גם למלא טופס בקשה לויזה שנגן ולספק מסמכים תומכים כמו הוכחת העסקה, דף חשבון בנק וכו', בהתאם לדרישות השגרירות או הקונסוליה שבה אתה מגיש בקשה.

 

דרכון אירופאי הוא מסמך המאשר את זכותו של המחזיק לנסוע ולגור בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי, לרבות שוויץ. דרכון אירופאי יכול להיות מונפק על ידי כל מדינה חברה. הליך הנפקת הדרכון משתנה ממדינה למדינה, אך ברוב המקרים, על האזרחים להגיש בקשה אישית בלשכת הרישום האזרחית המקומית או בשגרירותם. תהליך קבלת דרכון חדש אינו מסובך, אך דורש זמן ומאמץ. בדרך כלל לוקח עד שישה שבועות לקבל דרכון חדש.