ריילוקשיין לפורטוגל טיפים טובים לפני הטיסה

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בוחרים לבצע רילוקיישן לחו"ל. רילוקיישן היא העתקת מקום מגורים באופן זמני או קבוע לארץ אחרת, בעקבות הצעת עבודה אטרקטיבית או ביצוע עסקים והשקעות בחו"ל. כיום, רבים בוחרים יעדים לרילוקשיין כמו פורטוגל, ספרד, יוון, ארה"ב ושאר ערים גדולות ומדינות מעבר לים, בהן קל יותר ורווחי יותר לחיות ולעבוד או לצאת לשנות לימודים ארוכות או קצרות.

מי שרוצה לבצע רילוקיישן לפורטוגל, ייהנה ממגורים במדינה יפיפייה ומערי חוף אירופאית עתיקות ומהממות, שם המגורים זולים, האוכל נגיש וייחודי, האנשים חביבים והדיור במקום נחשב במחיר נוח. כדי להתארגן לטיסה שלכם, חשוב לבחור כרטיס טיסה בתאריך ובזמן המתאים, כמו גם לארוז נכון ולבחור חברת הסעות מומלצת שתיקח אתכם בזמן ובאדיבות אל שדה התעופה.

אבל כיצד באמת מתכוננים לרילוקיישן?

אם החלטתם לבצע מעבר לחו"ל, תוכלו לפנות אל חברות שמסייעות להוציא דרכון פורטוגלי בקלות. הנפקת הדרכון תאפשר לכם שהייה בחול לאורך זמן ואפילו מגורים לשנים ארוכות וקבלת כל הזכויות של תושבים שמחזיקים דרכון פורטוגלי. בין ההכנות למעבר דרושות כמה פעולות חשובות:

הוצאת דרכון מתאים

כפי שהזכרנו, כדי לעבור בין מדינות בקלות/ כדי לקבל זכויות של תושבים ולשהות בחו"ל בכיף  ובכל מדינה, החל מפורטוגל עד אוסטריה – דרוש דרכון אירופאי. בחרו חברה מקצועית שיש בה עורכי דין מתחום ההגירה שיוכלו לסייע לכם להוציא דרכון עבור המעבר. לעיתים רילוקיישן יתבצע ביוזמה של המעסיק, וכאן דרושים אישורים של המעסיק כדי לקבל ויזת שהייה לטווח ארוך.

הכינו את אישורי העבודה

וודאו בין היתר כי יש לכם את כל אישורי העבודה הנדרשים במקום איליו אתם טסים. את אישורי העבודה מקבלים בדרך כלל מהמעסיקים בארץ או בחו"ל. במידה ואתם עצמאיים או אנשי עסקים: תוכלו להנפיק דרכון או ויזת זהב לשהייה ממושכת בפורטוגל.

נסו לבדוק דרך חברות מקצועיות כיצד אפשר לזרז תהליכים של הוצאת דרכון פורטוגלי. במידה ואתם פותחים עסק – העזרו גם כן בחברות מקצועיות שמספקות ייעוץ והכוונה לשהייה באירופה לבעלי עסקים וכמובן עליכם למצוא רואה חשבון ותוכנה להפקת חשבוניות על פי החוקים המקומיים. עבור סטודנטים אפשר לקבל ייעוץ וליווי מאותם עורכי דין שעוסקים בהגירה כדי להבין מה הזכויות שלכם ומהן והדרכים לשהות במדינה ללא בעיות.

אריזה נכונה

ארגנו את החפצים שלכם עבור התקופה המתאימה וקחו עמכם חפצים שחיוניים לכם לשגרה ולחיי היום יום. חשוב לארוז נכון ולאחסן את תכולת הדירה שאתם עוזבים במחסנים בטוחים להשכרה. בצעו סידורים דחופים ושכרו רכב או העזרו בחברת הסעות לשם הסידורים בצורה יעילה.

לסיכום, עבודה, לימודים, עסקים ושינויים מבורכים: מתרחשים באמצעות התחלה חדשה וגם באמצעות מעבר לחו"ל. לכן סיוע של מקצוענים במעבר לאירופה – נחוצה במיוחד למי שזקוק לעזרה ברילוקיישן.