איך הוצאת דרכון אירופאי יכולה לסייע לכם גם בהיבט הכלכלי?

בשנים האחרונות לא מעט ישראלים כבר הבינו, כי ההשקעה הכלכלית בנדל"ן הינה הדרך הבטוחה והיציבה ביותר לשמור על ערך הכסף שלהם. עם זאת, השוק המקומי והדינמיות שבשווי הנדל"ן הישראלי, גורמים לרבים מהרוכשים הפוטנציאליים לצאת מהמשחק. רכישת נכסים מחוץ לישראל ובפרט באירופה, מקום יחסית נגיש לאנשים הגרים בארץ, הופכת פופולרית יותר ויותר. עבור מי שהשכיל "להשתמש" במוצא שלו ולהוציא דרכון אירופאי, הדרך לחו"ל ובחזרה הופכת הרבה יותר פשוטה ונוחה ובפרט כשמדובר על גיחות חוזרות ונשנות, לצורך מעקב ושמירה על קשר עם הדירה שבחרו לרכוש.

במה יכול דרכון פורטוגלי לסייע לאנשים שרכשו דירה באירופה והאם ישנם יתרונות נוספים?

אנשים שקונים דירות להשקעה באירופה כמו נדל"ן בבודפשט או בערים אחרות ביבשת, למעשה מבצעים עסקה מרחוק וצריכים לסמוך לחלוטין על החברה אשר מבצעת עבורם את תהליך הרכישה ובעיקר בשלב הראשוני. לשם ההשוואה, אין ההליך דומה כלל לרכישה של בית בישראל, שניתן לנסוע אליו ולצפות בו בכל רגע נתון: כאן בארץ, גם הנסיעה הארוכה ביותר לדוגמה ממטולה ועד אילת, זה עניין של לא יותר ממספר שעות. אז מה עושה מי שקונה דירה בהונגריה?

דרכון פורטוגלי מקנה גישה נוחה למגוון ארצות אשר דרכון ישראלי אינו מאפשר, אך זה רק אחד מהיתרונות הגדולים של הוצאתו. אם רכשתם דירה בחו"ל, כמובן שכל גיחה אל הנכס הופכת לעניין מורכב למדי המשלב טיסות לשני הכיוונים וכמובן שהייה באזור. ייתכן שתרצו להתגורר זמן מה לצד הנכס שרכשתם ולשכור דירה, אולי תחליטו לעבור למספר שנים לחו"ל – כל שהות מחוץ לישראל הופכת פשוטה יותר מכל הבחינות ונוחה הרבה יותר בהיבט הבירוקרטי, כאשר יש באמתחתכם דרכון אירופאי ואתם למעשה נחשבים לבעלי אזרחות כפולה.

יתרון חשוב נוסף של הוצאת דרכון אירופאי

הוצאה של דרכון פורטוגלי תאפשר לכם, בנוסף לכל מה שנכתב כאן, גישה למעל ל 170 מדינות בכל העולם, ללא הצורך בהוצאת ויזה. מה שזה אומר בעצם, זה שבמידה והטיסות לחו"ל אינן עניין שאתם יכולים לעשות בתכיפות, אולי תרצו לנצל את ה"חלונות" שכן יאפשרו זאת, לצרכי נופש ושהייה ארוכה בארצות אחרות מלבד המדינה שבה נמצא הנכס שלכם. יתרון נוסף הוא, שהזכאות לדרכון עוברת מדור לדור כך שגם הילדים שלכם יוכלו ליהנות מהאפשרות להוציא דרכון אירופאי ומ"פתיחת הדלתות" שהוא מעניק, לכל החיים.

מדוע הרבה אנשים מעדיפים שלא להוציא דרכון ובכך מפסידים הזדמנות כלכלית אדירה?

המחשבה של אנשים רבים המעוניינים לרכוש נדל"ן בחו"ל או לעבוד בארץ זרה, היא בעיקר החששות העולים מפני הבירוקרטיה והאורך והמורכבות הפוטנציאליים של התהליך. חשוב להבין, כי הוצאת דרכון אירופאי על ידי חברה העוסקת בכך, פוטרת אתכם מכל טרחה בנושא ולכן אין לכם סיבה לוותר על ההזדמנות הכלכלית האדירה העומדת בפניכם, בין אם בעקבות הצעת עבודה נהדרת או בעקבות הזדמנות לרכישת נכס מניב בחו"ל.