היתרונות שאזרחות אירופאית מעניקה למי שרוצה לעבוד ולטייל בחו"ל

כיום, יותר ויותר ישראלים מחפשים תעסוקה בחו"ל בעוד שעבודה המשולבת טיול במקומות חדשים: מקנה רמת חיים טובה יותר. אחת השיטות בהן נוקטים ישראלים אשר רוצים לעבור ולטייל בחו"ל, מוכרת כהוצאת דרכון פורטוגלי, רומני, ספרדי וכן הלאה. מה שמאפשר עבודה באירופה. אבל מהם היתרונות של קבלת אזרחות אירופאית עבור מי שרוצה לנהל את חייו מעבר לים? כל המידע בהמשך.

אם אתם רוצים לשפר את חייכם, להרוויח יותר ואף לקבל זכויות אותן מקבלים אזרחים אירופאיים: תוכלו לבחור לטייל ולעבוד במדינה אחרת. שילוב חבילות קרוז עם עבודה באירופה, יכולה להיות התחלה נהדרת! במידה ואתם שטים מיעד ליעד ביבשת המופלאה הזאת – תוכלו לסיים את הטיול עם מגורים באחת ממדינות אירופה, ולאחר מכן השתלבות בשוק העבודה. 

כיצד מוציאים דרכון אירופאי? 

על מנת להתחיל בתהליך קבלת האזרחות, מומלץ לפנות טרם ההפלגה או הטיול אל חברות ישראליות שעוסקות בהוצאת דרכון אירופאי שיסייעו לכם בתהליך. לאחר מספר חודשים, ניתן להבין "לאן נושבת הרוח" והאם יש אופציה לשלב עבודה ולימודים בחו"ל. 

מהם היתרונות עבור מי שמחזיק בדרכון אירופאי בזמן טיול ועבודה בחו"ל?

קבלת אזרחות אירופאית

מי שיקבל אזרחות באחת מארצות אירופה, יוכל להנות מיתרונות והטבות של אזרח, כמו: מענק לימודים, סל הטבות לתושבים, סיוע בדמי שכירות (במעונות של סטודנטים) ושאר הטבות עבור אזרחים אירופאים. 

מעבר קל בין מדינות

באמצעות דרכון אירופי, רבים יכולים לעבור ביתר קלות בין מדינות, זאת במעבר בין גבולות ומדינות היבשת. נוסף לכך, בעלי דרכון אירופאי יכולים להכנס לארצות הברית ללא צורך בהוצאת אשרה מיוחדת, כמו זאת שזקוקים לה ישראלים או תושבים אחרים בארצות הים התיכון.

מסלולי לימודים קלים יותר  עבור מי שירצה ללמוד לעבוד ולטייל באזור

לימודי וטרינריה, לימודי רפואה, אדריכלות , צילום ועוד, כולם נחשבים קלים יותר באירופה,  הן בשל דרישות מוסדות הלימוד שפחותות יותר מהדרישות בארץ, והן בשל שכר הלימוד שנחשב זול יותר במדינות כמו פורטוגל, וינה, הולנד . 

עלויות מחייה

בזמן שמחירי שכירות לסטודנטים, דמי הרשמה, אוכל וכלכלה – מרקיעים שחקים בישראל:  באירופה המחירים לצרכן נוחים יותר, בעוד שישנם אזורים בהן יש פיקוח על שכר הדירה. לצורך המחשה – במחיר שמשלמים בארץ על מחייה, באירופה – אנשים יכולים להרשות לעצמם גם לעשות טיול יין בצרפת, הן בגלל הקרבה הגאוגרפית הייחסית והן בגלל שזה יעלה להם משמעותית פחות.

הכרות עם אנשים חדשים

מי שיעבוד ויטייל באירופה עם דרכון בתוקף, יוכל לשהות זמן ארוך יותר בכל מדינה, כמו גם להכיר אנשים חדשים ואף להתחתן עם אזרח או אזרחית של המדינה בה הם נפגשו. 

לסיכום, שילוב חבילת קרוז, טיול תרמילאים, טיולים רגליים ביבשת וביקור באתרים היפים ביותר בעולם, תוך הוצאת דרכון אירופי –  יקנו לכם את כלל היתרונות אותם מקבלים אזרחים של יבשת אירופה. יבשת מסקרנת, יפה ונוחה למגורים.

דרכון אירופאי – מגוון אפשרויות חדשות

מי מאיתנו לא היה רוצה לשפר את איכות החיים ואת רמת החיים? זו בדיוק הסיבה לכך שהרבה אנשים בארץ בודקים לגבי קבלת דרכון נוסף בגלל יתרונות דרכון אירופאי. ואכן קיימים יתרונות משמעותיים במיוחד עבור ישראלים, בדגש על אלה שמחפשים הזדמנויות כיצד לשפר את רמת חייהם במובנים שונים. למשל, שיפור רמת החיים באמצעות מגוון נרחב של אפשרויות תעסוקה וקריירה. או אפשרויות לנסוע בקלות למדינות רבות, שנמצאות בסמוך. כאשר שוקלים לגבי דרכון אירופאי יתרונות אפשר להביא בחשבון החזקת דרכונים של מדינות כגון רומניה, גרמניה, אוסטריה וכיוצא באלה. הדרכון האירופאי מביא עימו עולם חדש של אפשרויות לעבוד ולחיות באירופה. זה לא רק מסתכם בטיולים לחו"ל, שנמצאים בהישג יד. מדובר בשילוב של רמת חיים גבוה, אפשרויות תעסוקה ועוד הרבה אפשרויות נוספות חדשות. מצד אחד, חיים של יציבות. מצד שני, אפשרויות להמון הרפתקאות ממש מעבר לפינה. באירופה מאוד נוח ליהנות מהרחבת האופקים, הכשרות מקצועיות, הטבות כלכליות, אפשרות להשתלבות בעסקים והכל – בכל רחבי האיחוד האירופאי.

למקבלי אזרחות אירופאית – חוויות חדשות לחיים

צריך להוסיף כי אזרחות אירופאית יתרונות לא מסתיימים עם נוחות הנסיעות ברחבי אירופה ומגוון אפשרויות לתעסוקה. היתרונות מקיפים עוד יותר וכוללים הרבה סוגים של חוויות חדשות לחיים וגם זכויות והטבות אזרחיות. אזרחי אירופה זכאים על פי קריטריונים שונים, לקבל תמיכה ממשלתית, מענקים שקשורים בחינוך לילדים, חינוך למבוגרים, סובסידיות שונות, הטבות בדיור ועוד הטבות סוציאליות כאלה ואחרות.

מדובר בסוג של רשת ביטחון, שמועילה למשל לצעירים, לתלמידים ולסטודנטים, לבעלי מקצוע שרוצים להתחיל בקריירה מקצועית. לבעלי האזרחות יש תנאי קבלה נוחים לשלל מסלולי לימודים, כך שלא משנה מהם תחומי העניין שלכם, תוכלו להשתלב במסלול מרתק וליהנות מהמון חוויות חדשות בחיים. רוצים להיות וטרינרים? ללמוד רפואה? מושך אתכם התחום של עיצוב או אדריכלות? מכיוון שיש הרבה מוסדות להשכלה גבוהה והרשויות מעודדות השכלה, לרוב תנאי הקבלה גם למקצועות יוקרתיים הרבה יותר נוחים ביחס למקובל בארץ.  זאת ועוד, יוקר המחיה ברבות מהמדינות באירופה נכון להיום, נחשב לנמוך יחסית. המשמעות היא שאפשר להתקיים לא רק בכבוד אלא גם מאוד בנוחות. כל זאת, בשילוב מגוון אפשרויות בתחומי התרבות והפנאי, מוזיאונים, סיורים, ההזדמנות לפגוש אנשים.