דרכון פורטוגלי ללא עורך דין, כדאי או לא כדאי

עורך דין לא רק יוכל לעזור לכם בתחום דיני העבודה,, אם מישהו תובע אתכם או שאתם צריכים לחתום על חוזה לקניית דירה. מסתבר שעו"ד הוא גם מי שעשוי לעזור בהוצאת דרכון זר. שימו לב, מי שמוציא אזרחות פורטוגלית לא רק נהנה מאזרחות נוספת שמאפשרת לטייל בעולם באופן חופשי. דרכון פורטוגלי מעניק למי שמקבל אותו מעמד של אזרחות אירופאית, על כל המשתמע מכך. זאת אומרת, יותר מתושבות, כל הזכויות, אפשרות להתגורר בכל אירופה, ללמוד, לעבוד ועוד ועוד. אבל אף אחד לא יקבל דרכון מבלי לבקש את האזרחות. והשאלה היא האם כדאי לפנות לעורך דין שמטפל באזרחות זרה או שכדאי להוציא דרכון פורטוגלי ללא עורך דין. נסביר על כל ההיבטים של הבחירה.

זמן הטיפול עם עורך דין ובלעדיו

כל מי שרוצה לבקש דרכון פורטוגלי ללא עורך דין צריך להביא בחשבון שזמן הטיפול וכל מה שכרוך בכך יהיה הרבה יותר ארוך. מי שמטפל באופן עצמאי בבקשה צריך להתחיל למצוא מתרגמים מוסמכים. צריך להכין לבד את כל האישורים, לברר למי צריך לפנות, מה צריך או לא צריך למלא בבקשה. צריך גם לדעת למי לפנות בקהילת פורטוגל (בפורטו או ליסבון). בקיצור, הרבה יותר בירוקרטיה לטיפול עצמאי וזה לוקח הרבה מאוד זמן, עצבים ומאמץ. עורך דין שיודע בדיוק אילו טפסים צריך, למי לפנות ואיך למלא פרטים בפורטוגזית מכין תיק בקשת אזרחות מסודר ומפורט ולא פחות חשוב, גם מהר.

מה קורה אם טועים בבקשה

מי שמנסה להוציא דרכון פורטוגלי ללא עורך דין עלול להסתבך עם טעויות שעורך דין שמכיר את תהליכי האזרחות לא יבצע לעולם. לפעמים, טעות קטנה שנראית תמימה יכולה להביא לביטול הבקשה. במקרים מסוימים תגלו לאחר הרבה מאוד זמן שממתין לכם מכתב או הודעה על תקלה. ואז צריך להגיש בקשה חדשה או לתקן על מיני פגמים שמנעו את קבלת הדרכון. כשנעזרים בעורך דין שמתמצא בטיפול באזרחות זרה, נמנעות טעויות, עיכובים ודחיות.

שימו לב מי עומד לצידכם

הרבה משרדים פועלים בישראל, מתוך מטרה מוצהרת לסייע לישראלים להוציא דרכונים זרים. בעניין זה, אנו ממליצים לשים לב לכמה דברים. קודם כל, לא כל עורך דין מטפל בכל סוגי האזרחויות. לרוב, עורך דין מקצועי בתחום הזה בקיא בליווי בקשות לאזרחות למדינות מסוימות. לכל מדינה חוקים ותקנות משלה בעניין ויש גם הרבה עדכונים ושינויים. רק מי שעוסק בכך יום יום, מכיר את כל מה שצריך לדעת בשביל לסייע לכם ולעמוד לצדכם. אגב, יש משרדים שבעצם מי שמטפל בלקוחות בכלל איננו עורך דין. אפילו אם נדמה שזה משרד רציני, צריך להיזהר. רק כשעומד לצדכם עורך דין עם ניסיון וקבלות, אתם יכולים להיות רגועים. זהו שירות עם מחויבות ללקוח ויש מי שמטפל בכם, על פי כללים את אתיקה, מוסר מקצועי וידע מעמיק.

לסיכום, אפשר לבקש דרכון פורטוגלי גם ללא עורך דין, אבל זו עשויה להיות טעות. בקשה לא מסודרת או דילוג על שלבים חיוניים יכולים להאריך את הטיפול, לעכב אותו ואף למנוע את קבלת הדרכון. מי שרוצה טיפול יעיל, אחראי, מיומן ומקצועי, פונה לעו"ד שמציע שירות זה בהצלחה, עם קבלות. עורך דין מנוסה אף יוכל לומר לכם, לאחר פגישה קצרה, האם הסיכויים שלכם לקבל את הדרכון גבוהים ואילו מסמכים יעזרו לכם לקבל את כל מה שמשתמע: אזרחות ודרכון שתקפים באירופה עם זכות ללמוד, לעבוד, לחיות, להקים עסקים במדינה אירופאית שאתם מעדיפים.