האם דרכון רומני מאפשר לכם לגור בכל אירופה?

ללא מעט ישראלים יש זיקה רומנית, יכול להיות שהם עצמם נולדו ברומניה או שהם צאצאים של הורים שנולדו בגבולותיה. ככה או ככה – יש באפשרותם להגיש בקשה לקבלת דרכון רומני ולשאלתכם – כן. הדרכון הרומני מאפשר לכם לגור בכל אירופה. שכן רומניה, הממוקמת במזרח אירופה, הפכה באופן רשמי לחלק מהאיחוד בשנת 2007. אז, אם גם לכם יש שורשים רומניים כלשהם, אבל אתם משום מה עדיין לא נהנים מכל ההטבות שהדרכון הרומני מספק (ותאמינו לנו, יש לא מעט) – הגיע הזמן לעשות את הצעד.
משרד עו"ד תותי אשבל מציע לכם בדיקת זכאות ללא עלות וליווי משפטי מלא.
למה אתם מחכים?

כל היתרונות של הדרכון הרומני

אזרחות אירופאית מן המניין: הדרכון הרומני מאפשר לכם לטייל, לגור ולעבוד בכל אחת ממדינות האיחוד בלי צורך באישורים מיוחדים. זה כמובן שדרוג ענקי, שכן אי אפשר לממש כזה "חלום" עם דרכון ישראלי בלבד.
לימודים גבוהים: תוכלו ללמוד בכל אחד ממוסדות החינוך האקדמאיים ברומניה וברחבי אירופה, בשכר לימוד מסובסד על ידי המדינה. אין צורך יותר בוויזה: אזרחי רומניה יכולים להיכנס למדינות רבות בעולם בחופשיות ובלי בירוקרטיה מיותרת. אנחנו מדברים על יעדים נחשקים כמו ארצות הברית, אוסטרליה וקנדה. הגמישות הזו עושה חיים קלים.

הזדמנויות עסקיות: אנשי עסקים ויזמים ישראלים יכולים בהחלט להשתמש בדרכון הרומני לטובת הפעילות העסקית שלהם. פריצה לשוק הרומני עם מוצר, העתקת החברה לגבולות אירופה, הקמת עסקים והתבלטות בתעשיות השונות.

אזרחות כפולה: קבלת אזרחות רומנית לא מותנית בוויתור על האזרחות הישראלית.

זכאות לדרכון רומני

על מנת לקבל דרכון רומני עליכם להוכיח זכאות מוצקה. החוק שממשלת רומניה קבעה בנושא מאפשר לרומנים לשעבר (וצאצאיהם) שאיבדו את אזרחותם בעבר, להוציא אזרחות רומנית. אם סביכם או הוריכם גרו בעבר ברומניה ואיבדו את אזרחותם בגלל הגירה בכפייה,הם יוכלו להשיב לעצמכם את האזרחות תחת תנאים מסוימים ולאחר שיקבלו אותה – גם אתם תוכלו להגיש בקשה בעצמכם.

השבת אזרחות חלה על שני דורות ומוזכרת בסעיף 10 לחוק הרומני. זה אומר שאזרח רומני יכול להוריש את הזכות רק לילדיו ונכדיו. קיימים שני סוגי מסלולים של קבלת אזרחות רומנית עבור:
– צאצאים של אזרח רומניה מן המניין. מן הסתם זה תהליך פשוט יותר, שכן ילדיו של המחזיק באזרחות הרומנית זכאים אוטומטית גם הם לאזרחות.
– צאצאים של אזרח רומניה לשעבר שוויתר על אזרחותו (או שהיא נשללה ממנו בעל כורחו). המסלול הזה קצת מאתגר יותר, שכן מגיש הבקשה צריך להשקיע את המאמצים בהשבת האזרחות לאדם שמזכה אותו באזרחות. באופן כללי, כדאי שתדעו שכדי להשלים את התהליך, אין צורך שתלמדו רומנית. עם זאת, יתבצע טקס השבעה שיצריך שינון ההצהרה בעל פה טרם ההתייצבות בקונסוליה.

הוצאת אזרחות רומנית בליווי מקצועי

הוצאת דרכון רומני יכולה להיות עניין תובעני ומאתגר, שכן זה עניין משפטי מורכב לכל דבר ועניין. לכן, אנחנו מאוד ממליצים להיות מוכנים לכך ולקבל סיוע של עורך דין מוסמך. משרדנו מתמחה בהגשת בקשות לאזרחות אירופאית מטעם ישראלים עם זכאות. אנחנו מביאים לשולחן ניסיון עשיר וידע שמאפשר לנו לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים של כל לקוח.
מעטפת השירותים שאנחנו מציעים כוללת ייעוץ אישי בהתאם לנסיבות המקרה, בדיקת זכאות אמינה, בקיאות בחוק הרומני והסתכלות משפטית צופת מכשולים פוטנציאליים.
הצוות המקצועי שלנו שם את האינטרסים שלכם במקום הראשון, מטפל בכל הבירוקרטיה ונמצא בקשר ישיר עם גורמים מוסמכים ברומניה – הכל כדי שתוכלו לקבל את מה שמגיע לכם.
צרו איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל להנות מהטבות בין לאומיות!