פטור מויזה לבעלי דרכון פורטוגלי

אין באמת התלבטות- אם אתם יכולים להוציא אזרחות פורטוגלית כדאי לכם לעשות את זה כמה שיותר מהר, לפני שחלון ההזדמנויות ייסגר. ממשלת פורטוגל דנה באפשרות להקשיח את התנאים לקבלת הדרכון, ולכן כדאי לכם להגיש את הבקשה לפני שזה קורה, כל עוד התנאים עדין מקלים.

עשרות אלפי ישראלים כבר קיבלו את הדרכון הפורטוגלי, אחרי המתנה של מינימום שנה וחצי. ועכשיו, הם יכולים להינות מכל היתרונות שבאים יחד איתו. תכנון החופשה העתידית הופך לקל יותר, הדרכון פותח בפני המחזיקים בו עוד מקומות שאליהם יוכלו לטוס ולטייל.

כמו שאתם יודעים, יש מדינות שהכניסה אליהן מותנית בוויזה. עם דרכון פורטוגלי, זאת כבר לא תהיה בעיה. כשתחזיקו בו גם אתם, תוכלו להיכנס לכל אותן מדינות, אפילו לארצות הברית. ולא תצטרכו לעמוד בתור לשגרירות אפילו דקה.

לאיזה מדינות יכולים להיכנס בעלי דרכון פורטוגלי בלי ויזה?

הדרכון הפורטוגלי מעניק לכם את התואר בעלי אזרחות אירופאית לכל דבר ועניין. אזרחי אירופה רשאים לעבור בין מדינות אירופה השונות- לטייל, ללמוד ואפילו לגור בהן.

אבל אין ספק שהוויזה שממנה כל הישראלים רוצים להימנע היא הוויזה לארצות הברית. תהליך קבלת הוויזה מותנה בהמתנה ארוכה בתור מחוץ לשגרירות, ראיונות אישיים, ואפילו אחרי כל זה- אף אחד לא מבטיח לכם שתקבלו אותה.

כבר הרבה זמן מדברים על זה שישראלים לא יצטרכו בקרוב ויזה כדי להיכנס לארה"ב, אבל נראה ששום דבר לא הולך להשתנות בזמן הקרוב.

ארה"ב היא מדינה מתוירת, יש לה המון מה להציע לכם בתור מטיילים- בין אם זה נופים, תרבויות, מוזיאונים, פארקים. בעזרת הדרכון הפורטוגלי תוכלו להיכנס בחופשיות לארה"ב מבלי להוציא ויזה, ותוכלו לשהות בה עד שלושה חודשים.

כל מה שתצטרכו לפני הכניסה לאמריקה זה למלא שאלון ESTA- אישור אלקטרוני שאפשר למלא באתר משרד ההגירה האמריקני.

אגב, גם אוסטרליה תהיה פתוחה בפניכם בלי צורך באישור מיוחד.

היתרונות של הוצאות דרכון אירופאי כיום

בהוצאת דרכון פורטוגלי טמונים יתרונות. הכניסה לארצות הברית היא בונוס נחמד, אבל חוץ מזה יש עוד פלוסים.

כאזרחי אירופה תוכלו לגור בכל מדינות האיחוד האירופי. לאנשים שמתכננים לעשות רילוקיישן או להפוך לנוודים דיגיטליים הדרכון יכול לעזור מאוד. המעבר בין מדינה למדינה מתבצע בצורה חלקה.

בעלי אזרחות אירופאית זכאים ללימודים גבוהים באוניברסיטאות הנחשבות ביותר ברחבי אירופה- סטודנטים שרוצים ללמוד בחו"ל, יכולים לעשות זאת בסבסוד (לפעמים מלא) של המדינה.

ולא רק שהלימודים באירופה ברמה גבוהה, גם תנאי הקבלה לתארים נוחים יותר מישראל.

מחזיקי דרכון אירופאי יכולים לעבוד באירופה בלי להוציא ויזה מיוחדת.

גם במגזר העסקי יש יתרונות כמו הטבות במס, ועזרה בהקמת עסק ברחבי אירופה.

למה להוציא דרכון פורטוגלי דווקא עכשיו?

כבר כמה שנים שיש באפשרות ישראלים להוציא דרכון פורטוגלי אם הם מצליחים להוכיח שהם צאצאיהם של מגורשי ספרד. כפי שצוין למעלה, עשרות אלפי ישראלים כבר מחזיקים בדרכון הנחשק. ומספר גבוה מזה כבר הגיש בקשה ונמצא בעיצומו של התהליך.

בגלל ריבוי הבקשות והאישורים שממשלת פורטוגל כבר העניקה לישראלים, היא דנה באפשרות להקשיח את תנאי הסף.

כרגע על מגיש הבקשה להיות בגיר (מעל גיל 18), יהודי, ללא עבר פלילי, ולקבל אישור של אחת הקהילות היהודיות בפורטוגל.

בעתיד פורטוגל תוכל לדרוש גם הוכחת זיקה לעם הפורטוגלי, ידע היסטורי, שפה, ואף תקופת מגורים בפורטוגל.

לכן חשוב למהר.

לא יודעים איך להוציא דרכון פורטוגלי? מזל שאתם לא צריכים!

בשביל זה אנחנו קיימים- משרד עורכי דין שמתמחה בזה.

נשמח לעזור לכם לקבל את האזרחות הפורטוגלית כמו שעזרנו לאלפי ישראלים, אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה!