דרכים לקבלת דרכון ספרדי

בשנת 2015 אושר על ידי הפרלמנט הספרדי חוק המאפשר לצאצאים מגורשי ספרד קבלת אזרחות ספרדית.  עם זאת, הדרך לקבלת האזרחות עוברת דרך בירוקרטיה רבה ולכן חשוב מאד להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה בתחום על מנת לעבור את ההליך בשלום וללא בזבוז של הזמן של המעוניינים בתהליך הוצאת דרכון ספרדי.

אזרחות ספרדית

מהו התנאי לקבלת אזרחות ספרדית

התנאי ההכרחי לקבלת אזרחות ספרדית הוא הוכחה של קשר דם של מבקש הבקשה למגורשי ספרד, אותם צאצאים למגורשי ספרד משנת 1492 וכן אנוסים ומגורשי פורטוגל מספר שנים מאוחר יותר. רוב המדינות, כגון תורכיה, בולרגיה או יוון עומדות בתנאים, ויחד עם זאת ניתן להסדיר את הנושא עבור אנשים המתגוררים במדינות אחרות.

מה כוללים השלבים של הוצאת אזרחות

ישנה את הדרך הקשה והמייסרת בה אתם פועלים ללא עזרת עו"ד המתמחה בתחום הוצאת דרכונים על מנת להוכיח אזרחות יש להזמין טיסה לספרד במטרה להביא הוכחות להימצאותו של קשר. באמצעות ההגעה למדריד ניתן להוכיח את הקשר – צילומים של תעודות נישואין ומסמכים אחרים כמו תעודת לידה מהווה את ההוכחה הדרושה.  יתרה מכך, בהמשך יהיה צורך להוכיח את הזיקה למדריד על ידי לימודים באוניברסיטה, יצירת קשרים עסקיים ועוד. האופציה הקלה והמסודרת יותר הינה פנייה למשרד עו"ד תותי אשבל אשר יבצע עבורכם את כל התהליך מהשלבים הראשונים ועוד לקבלת הדרכון המיוחל.

דרכון ספרדי תמונה להמחשה

צרו קשר לבדיקת התאמה לקבלת דרכון ספרדי

חשיבות רבה לפנות למשרד עורך דין בעל ניסיון בתחום

על מנת להגדיל את הסיכויים לקבלת אזרחות ספרדית חשוב מאד לא לנהל את ההליך בכוחות עצמכם אלא לפנות למשרד עורכי דין מקצועי בתחום. משרד מקצועי כגון תותי אשבל ידע להעניק את הטיפול המקיף ביותר לקבלת אזרחות ספרדית תוך טיפול יעיל ומזורז. כיום ישנם משרדים רבים, אך חשוב ביותר לבחור משרד ייחודי בעל ניסיון רב. התייעצות עם לקוחות קודמים עשויה לתת לכם את המענה המבוקש. נוסף על כך, חשוב מאד להגיע לפגישה מקדימה עם עורכי הדין על מנת לבחון האם יש לכם כימיה וניתן להמשיך את ההתקשרות. למשרד עו"ד תותי אשבל ממליצים רבים ובנוסף אנו מתחייבים לספק את הדרכון במידה ובתחילת התהליך מצאנו כי אתם מתאימים לקבל את הדרכון המיוחל.

טרם טיסה למדריד ניתן לברר אודות דילים

טרם טיסה למדריד לצורך הבאת הוכחות לקשר למטרת קבלת האזרחות, חשוב מאד לברר האם קיימים דילים. מדריד נחשבת ליעד מבוקש ביותר ולכן ניתן למצוא דילים רבים. אולם, חשוב מאד לפנות לחברה מתמחה על מנת למצוא את הדילים הטובים ביותר. מציאת הדילים הטובים ביותר יסייעו לכם ליהנות מהטיסה- כך לא תמצאו את עצמכם משלמים מחירים גבוהים.  חברה מקצועית תציע לכם לרכוש דילים הכוללים טיסה ומלון- כך תחסכו לעצמכם את החיפוש אחר מלון בזמן השהייה במדריד ותוכלו להתרכז בעיקר לצורך אישור קבלת האזרחות.  חברה מקצועית תאפשר לכם לראות את הדילים האטרקטיבים באתר האינטרנט שלה.  ההמלצה היא לבחור את החברה המקצועית ביותר המציעה את הדילים המשתלמים ביותר עבורכם.

לחצו לקריאת מאמרים נוספים