יוצאי טורקיה? כל מה שצריך לדעת על הדרכון הספרדי

זוכרים את גירוש ספרד ב-1492? ובכן, אחרי שהוא התרחש, לא מעט יהודים התגלגלו לטורקיה ובחרו להשתקע שם. בשנים האחרונות, במטרה לפצות על העוול ההיסטורי שנגרם לנו, ממשלת ספרד מאפשרת קבלת אזרחות ספרדית.

יוצאי טורקיה? אתם יכולים להרוויח מזה. מה אתם צריכים לעשות? לפנות לעורך דין מוסמך, להפיק את המסמכים שמוכיחים את הזיקה ההיסטורית שלכם ולהגיש בקשה רשמית. מה עוד חשוב לדעת בנושא? המשיכו לקרוא.

חשוב שתבינו שכשמדברים על דרכון ספרדי, מדברים על דרכון אירופאי לכל דבר ועניין. ואין ספק שדרכון כזה יכול לשדרג משמעותית לא מעט היבטים בחיים שלכם.

בראש ובראשונה ההטבות כוללות: כניסה לכל מדינות אירופה בלי צורך בהוצאת ויזה (למטרות טיול, מגורים ועבודה). וזה אומר שתוכלו לעשות רילוקיישן קצר לכל יעד באיחוד, או אולי אפילו להעתיק את הפעילות העסקית לחו"ל. ככה או ככה, תוכלו להנות משלל הטבות שמגיעות אוטומטית לכל אזרח אירופי.

כדי שתוכלו לממש את הזכות ההיסטורית שלכם החלטנו לכתוב מאמר שיעזור לכם להבין איך מוציאים דרכון ספרדי. אז בואו פשוט ניגש לעניינים!

רגע לפני הוצאת אזרחות ספרדית – מה חשוב לדעת?

כמה דברים רלוונטיים לפני שאתם נכנסים לתהליך:

כדאי לדעת כי קבלת אזרחות ספרדית לא מחייבת אתכם להתגורר בספרד. עם זאת, בספרד דורשים שמבקש האזרחות יימצא זכאי לה, ויגיע אליה לצורך רישום והסדרת בירוקרטיות שונות. אגב התהליך דורש ידיעת השפה הספרדית (ברמה של מתחילים) ומעבר מבחני היסטוריה ותרבות.

על מנת להוציא דרכון ספרדי, אתם לא חייבים לוותר על האזרחות הישראלית הנוכחית. כמו כן, אזרחות ספרדית הניתנת ליוצאי טורקיה מקנה גם לילדים שלכם את האופציה להגיש בקשה בעצמם.

בהיבט הזה של הדברים, אתם לא רק מוציאים אותה רק עבורכם, אלא גם דואגים לדור ההמשך שלכם.

 

 

 

מה כולל תהליך הוצאת אזרחות ספרדית ליוצאי טורקיה?

אזרחות ספרדית ליוצאי טורקיה מצריכה מכם הוכחה של מספר היבטים שונים, לרבות הוכחת המקור הספרדי שלכם בעזרת התחקות אחר שורשי המשפחה שלכם. שם המשפחה שלכם יכול להוות אינדיקטור טוב. לכן מומלץ ברוב המקרים להתחיל את החיפוש כאן: "אזרחות ספרדית שמות משפחה". כמו כן, בהמשך יהיה עליכם להנפיק מסמכים יותר רשמיים ולתרגם אותם.

מומלץ להיעזר בליווי משפטי של עורך דין מוסמך לפני שאתם יוצאים לדרך. יש לא מעט משרדים שמתמתחים בתחום הוצאת אזרחות אירופאית למגורשי ספרד. איש מקצוע יוכל לעזור לכם לאורך כל השלבים. יש בכוחו של סיוע כזה לקצר משמעותית את התהליך אבל בעיקר לחסוך לכם מאמצים, זמן ואנרגיה.

כל היתרונות של הוצאת אזרחות ספרדית

האיחוד האירופי הוא קבוצה של 28 מדינות. זהו האיחוד הכלכלי והפוליטי הגדול ביותר בעולם. דרכון האיחוד האירופי מציע יתרונות רבים לאזרחיו, כולל תנועה חופשית, עבודה וקלות נסיעה, כמו גם כניסה חופשית לארה"ב ללא ויזה.

דרכון ספרדי הוא אחד הדרכונים המבוקשים ביותר באירופה כיום. אם אתם צאצאים למגורשי ספרד (יוצאי טורקיה, טוניס, מרוקו, יוון ועוד), יש סיכוי גבוה שאתם יכולים להוציא אותו ולהנות מכל היתרונות הרבים שמתלווים אליו.

אל תשכחו – עם דרכון אירופאי, יש לכם גישה לעולם שלם ורחב של הזדמנויות.

מה התפקיד של עו"ד בתהליך הוצאת אזרחות ספרדית?

קבלת אזרחות אירופאית דורשת עמידה בכמה קריטריונים המשתנים בהתאם לדרישות המדינה. רק במידה ואותו אדם עומד בתנאים, הוא יוכל להתחיל את התהליך.

תפקידו של עורך דין בתהליך קבלת אזרחות אירופאית הוא לספק ייעוץ וליווי משפטי מלא, זאת על מנת שמגיש הבקשה יוכל לממש את זכותו. המשרד מתעסק בכל מה שקשור להפקת מסמכים, תרגומם, שליחתם לאישור, בניית תיק משפטי, קיום מגעים עם גורמים מוסמכים בספרד, והגשת הבקשה הרשמית.

כמו שאתם שמים לב, מדובר בפרוצדורה שעלולה להיות סבוכה. עורך דין מוסמך יוכל לעשות סדר בנושא כה מורכב.

הדבר שיוצא מתחום אחריותו של איש המקצוע הוא מידת ההשקעה של מגיש הבקשה. דרכון ספרדי ניתן רק לאחר השלמת מבחן שפה, היסטוריה ותרבות. אם אין לכם שום רקע בזה, יהיה עליכם להתחיל ללמוד קשה.

חשוב לציין שמדובר בתהליך ארוך שסיכויי ההצלחה שלו נמוכים. אם אתם רוצים להוציא דרכון אירופאי על רקע הזיקה שלכם לגירוש ספרד, כדאי לכם לשקול את האלטרנטיבה: הוצאת דרכון פורטוגלי.

באיזה דרך שלא תבחרו, משרד עורכי דין תותי אשבל כאן כדי ללוות אתכם!