לגור באירופה – מידע מקצועי על מגורים באירופה

בישראל מתגוררים כיום הרבה מאוד צאצאים ליוצאי מדינות שמעבר לים, מדינות כדוגמת ספרד או פורטוגל (וכמובן גם מדינות אחרות באירופה). אם אתם, כמו רבים אחרים מרחבי העולם, שמעתם דבר מה אודות היתרונות של מגורים באירופה, כדאי לכם לדעת יותר גם על הדרך להוציא דרכון אירופאי. אם גם אתם משתעשעים מעת לעת בחיפוש אחר טיסות לפורטוגל, נסביר אחת ולתמיד למה כדאי לגור באירופה ואיך זה יכול להיות פשוט יותר וממש בהישג יד.

לפני שעוברים לגור באירופה

יש הרבה מאוד יתרונות בתהליך הוצאת אזרחות אירופאית פורטוגלית או ספרדית ובהמשך נספר לכם על כמה יתרונות שאת חלקם אתם אולי אפילו לא מכירים. קבלת דרכון ספרדי תאפשר לזכאים לו לגור בחופשיות באירופה, לטוס ולטייל בין מדינות אירופה ללא המתנה בתורים, ללא בירוקרטיה מיותרת ויתרונות רבים ונוספים, אבל לפני כן נרצה להסביר שלא צריך לחפש טיסות לפורטוגל בכדי לברר לגבי זכאות למגורים חוקיים באירופה. בישראל ישנם משרדים של אנשי מקצוע המתמחים בהשגת דרכון ואזרחות לצאצאים של אזרחי מדינות כדוגמת ספרד או פורטוגל. אפשר לבצע את התהליך גם מהארץ, כאשר לאחר מכן מקבלים את הדרכון בשגרירות של המדינה האירופית היושבת בישראל. כמובן, שרבים נוהגים תוך כדי התהליך לבקר בפורטוגל ובאירופה בכלל כהכנה לקראת העברת מקום המגורים לאיחוד האירופי.

היתרונות הגדולים של מגורים באירופה

בכל שבוע יוצאות מישראל טיסות לפורטוגל וליתר מדינות אירופה. אירופה הינה יעד מרכזי למטיילים והיא מציעה אטרקציות נפלאות ששווה לבקר בהן אבל לא רק למטיילים יש לאירופה המון מה להציע. אז מהם היתרונות של המגורים באירופה? אספנו את כל היתרונות שחשוב לכם לדעת:

מגורים נגישים

אם אתם יודעים ללא ספק כי קשה עד בלתי אפשרי עבורכם לקנות בארץ בית או אפילו דירה קטנה, חשוב שתתכוננו לעולם אחר לגמרי. אי אפשר לומר כי בכל אירופה המגורים זולים מאוד אבל כמעט בכל מקום הם יהיו הרבה יותר זולים מאשר כאן. זאת ועוד, אם אתם מוכנים לצאת מהערים הכי גדולות תגלו כי קנייה של בית, אפילו בית גדול, זו משימה הרבה יותר פשוטה והרבה יותר נגישה.

מחייה

הוצאות על דיור מהווים חלק נכבד מהתקציב האישי או המשפחתי. ישנן מדינות אירופאיות ששם תוכלו לשכור דירה במחירים מצחיקים (לתקופה קצרה או ארוכה) אבל גם יתר הוצאות המחייה נמוכות להפליא. אם כבר שמעתם על המחירים הזולים שמהם נהנים התיירים בגרמניה, למשל, בספרד או פורטוגל, דעו שזה עוד כלום ביחס למה שתפגשו כאשר תגורו שם. כאשר מתגוררים באירופה מגלים היכן עוד יותר זול לבצע את הקניות ביחס לאותן חנויות המיועדות לתיירים.

לימודים

אם אתם חושבים על העתיד, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל, לימודים באירופה יפתחו לכם הרבה מאוד דלתות. לימודים במוסדות החינוך הנחשבים של אירופה מתקיימים ברמה גבוהה ומיטב המעסיקים ישמחו לקבל אתכם לאחר מכן לעבודה. ואם זה לא מספיק מעניין, אז אל תלכו עדיין לשום מקום ותקשיבו לסוכריה המתוקה הבאה – באירופה, מאוד מקובל לקבל לימודים בחינם או כמעט חינם. כך, אפילו אם אתם ציונים בכל רמ"ח איברכם, מגורים באירופה למשך תקופת הלימודים (כאשר אתם מצוידים בדרכון אירופאי), זו הדרך ללמוד במחיר מצחיק.

כל העולם פרוס לפניכם

כאשר אתם מתגוררים באירופה, ההכנסה שלכם כמעט בוודאות תהיה גבוהה יותר ביחס למה שמכירים בארץ. אבל לא בכך מסתכמים היתרונות של מגורים באירופה. אזרחי אירופה יכולים להגיע לכל העולם בזכות הגבולות הפתוחים. כישראלים, לא תורשו להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. אם אתם מתגוררים באירופה ויש לכם דרכון אירופי, כניסה לארה"ב ללא ויזה הינה עוד אחד מהיתרונות בזכות הסכמים בין מדינות האיחוד לבין הממשל האמריקאי.

צרו עמנו קשר לכל נושא ושאלה

ונשוב בהקדם