מה המשמעות של עורך דין בהוצאת דרכון?

הדרכון הישראלי לא מספיק לכם ואתם רוצים שיהיה לכם או לילדים שלכם עוד אחד? שימו לב, בסדרות הטלוויזיה המשפטיות מרבים להציג עורכי דין שמייצגים את לקוחותיהם בבתי המשפט. אבל לא כל עורכי הדין משמשים כעורכי דין פליליים. הפעם אנו רוצים להציג את המשמעות של עורך דין, בהגשת בקשה לקבלת דרכון זר. האם אפשר להוציא דרכון פורטוגלי ללא עורך דין, מהו הערך המוסף של עורך דין ולמה לא כל עורך דין יוכל לסייע בזאת.

 

איזה עורך דין יוכל לסייע בקבלת דרכון נוסף?

ניתן לציין לא מעט דרכון פורטוגלי יתרונות בתחומי השכלה, קרירה, פיתוח עסקי, אולם תחילה – לאיזה עורך דין לפנות. הטוב ביותר יהיה לפנות לעורך דין עם ניסיון בהשגת אזרחות זרה באירופה, ובפרט אזרחות פורטוגלית. בכל מדינה יש פרוצדורה ייחודית לקבלת אזרחות מקומית, עבור אזרחים של מדינות אחרות. חשוב לוודא כי אתם פונים אך ורק למשרד שבו ישב אתכם עורך או עורכת דין, הבקיאים בחוקי האזרחות בפורטוגל ובמימוש ההקלות המיוחדות שניתנות ליהודים. אגב, מכיוון שבחוק הונהגו כמה שינויים בשנים האחרונות, צריך לפנות לעו"ד שעוסק בכך כיום, לא מספיק שיטפל בכם מישהו שהכיר את התחום בעבר ולא עסק בכך לאחרונה.

 

מה עשוי לקרות ללא עורך דין?

לא ניתן לקבל דרכון, מבלי להגיש בקשה מפורטת ומבלי לעבור כמה וכמה שלבים הכרחיים. אם פועלים ללא ליווי של עורך דין, קיים סיכוי גבוה שתדלגו על שלב או תפספסו סעיף כזה או אחר בתהליך. דרכון פורטוגלי שלבים, אומר שתצטרכו לעשות את הכל לפי סדר, לעמוד בכל התנאים בלי טעויות, בלי שגיאות (והכל כמובן צריך להיעשות בשפה הפורטוגלית ובניסוח משפטי). במידה ומדלגים על שלב, שוכחים להוסיף מסמך או לא מוסיפים תרגום משפטי נוטריוני, למרות הזמן שתשקיעו והתקוות, התשובה לא תשביע את רצונכם. בקשות חסרות או פגומות לא יטופלו. הרשויות ידחו אותן, תצטרכו להגיש בקשה מחדש או לשלוח ועוד ועוד תוספות תוך בזבוז של זמן ותחושת תסכול שלא נגמרת.

 

להתייעץ עם עורך דין – לדעת יותר

ניתן לפנות לעורך דין, על מנת לדעת יותר ולהבין, על הסיכוי שלכם לקבל אזרחות בתנאים המעודכנים (2022). איש מקצוע מנוסה יוכל לקבל מכם מסמך עם שם המשפחה המקורי שלכם, ולהעריך מהם סיכויי ההצלחה. דרכון פורטוגלי שמות משפחה – זה אומר שבעלי שמות משפחה השייכים לקהילת היהודית בפורטוגל יוכלו לקבל אזרחות בתנאים מקלים. עורך הדין אף יוכל לסייע לכם בהבנה של תהליכים אחרים לקבלת אזרחות. לדוגמא, קבלת מעמד תושב על פי מסלול ויזה זהב. זהו מסלול המיועד למשקיעים, שלא בהכרח יש להם שורשים פורטוגליים. במעמד שיחת הייעוץ, תוכלו להבין בתוך כמה זמן מקבלים דרכון, האם השינויים העדכניים בחקיקה אמורים להשפיע עליהם, מה זאת אומרת "זיקה לפורטוגל" ועוד.

 

לקבל מעמד אירופאי בזמן הקצר ביותר האפשרי

אם מישהו מבטיח לסדר לכם דרכון פורטוגלי בין לילה, סביר להניח שזה לא יקרה. גורם אחראי לא יכול להבטיח דבר כזה, משום שנדרשות בערך שנתיים לפחות, על מנת לצלוח את התהליך עם ליווי של עורך דין. ייעוץ משפטי והכנת תיק בקשה לאזרחות על ידי עו"ד יאפשר לכם להגדיל את הסיכוי לאזרחות למקסימום. כמו כן, תעברו את התהליך בזמן הקצר ביותר האפשרי, כחוק, בשלבים הנדרשים ובלי שתצטרכו לשלוח עוד ועוד פניות או כדי לדעת איפה זה עומד. רוצים מעמד אזרחי באירופה? פנו אך ורק לאיש מקצוע עם קבלות מוכחות וליווי אישי.